Powered byCRASHPLAN

Computer … heeft geen enkele back-up bestemming kunnen bereiken gedurende … dagen

Wanneer uw computer niet in staat is om verbinding te maken met een back-up bestemming, toont de CrashPlan app het bericht “Niet in staat om te back-uppen - geen verbinding gedurende ... dagen” voor die bestemming. Daarnaast kunt u een e-mail waarschuwingsmelding ontvangen dat de computer “niet in staat is om een willekeurige back-bestemming te bereiken gedurende ... dagen”.

Volg de instructies in dit artikel om het probleem op te lossen.

Diagnose

Als u meerdere bestemmingen heeft, kunt u de bestemming met verbindingsproblemen identificeren middels het tabblad Back-up van de CrashPlan app. Controleer de cirkel naast de naam van de bestemming:

  • Groen Green dot betekent dat de bestemming is aangesloten
  • Grijs Gray dot ​Grijs betekent dat uw computer niet kan verbinden met de bestemming

Herverificatie met de bestemming

  1. Open de CrashPlan toepassing
  2. Dubbelklik op het CrashPlan-logo in de rechterbovenhoek
    De CrashPlan opdrachtregelomgeving opent
  3. Type this command: 
    ra, restart
  4. Druk Enter ↵
    Dit sluit de CrashPlan toepassing, stopt de CrashPlan service, en herstart dan de CrashPlan serviceCrashPlan PROe - Opdracht - ra, restart

Wissen van de CrashPlan cache

Als herverificatie met de bestemming het probleem niet oplost, voert u een reset van de CrashPlan toepassingscaches uit. Het wissen van de cache heeft geen invloed op uw bestaande back-ups.

Verwijderen & opnieuw installeren van de CrashPlan toepassing

Als de vorige aanbevelingen uw probleem niet hebben opgelost, voert u een standaard verwijderen en opnieuw installeren van de CrashPlan toepassing uit. Een standaard deïnstallatie heeft geen invloed op uw bestaande back-ups.

Computer … ist es nicht gelungen ein beliebiges Backup-Ziel zu erreichen für … Tage Computer … has been unable to reach any backup destination for … days